10 клас


Завдання для дистанційного навчання

Урок 15 - 16 (25.05. - 29.05.)Тема: Роль органічної хімії у розв'язанні сировинної, енергетичної продовольчої проблем, створенні нових матеріалів.

Опрацюйте п. 37.
Підготуйте навчальні проекти з будь якої теми:
1. Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні.
2. Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок.
Звіт надішліть на пошту. План проекту був наданий раніше.

Завдання для дистанційного навчання

Урок 14
Тема: Узагальнення та систематизація знань за ІІ семестр
Виконайте тестові завдання 20.05

Завдання для дистанційного навчання

під час карантину з 11.05-15.05 (урок 12-13 )

Тема: Розв'язування розрахункових задач на виведення формули органічної речовини.
Опрацюйте відео розв'язання задач
 Повторіть п. 4, п. 7. Розв'яжіть задачі № 21, № 22 стор.25
№ 44, № 45, № 47.

РОЗВ'ЯЖІТЬ ЗАДАЧУ ТА ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ


Задача.  Унаслідок приєднання хлору об’ємом 2,24 л (н.у.) до алкену утворився продукт реакції масою 14,1г. Установіть молекулярну формулу алкену.
Завдання 1-5 містять чотири варіанти відповідей, з яких лише один правильний. Оцінка кожної правильної відповіді – 1 бал.
1. Укажіть загальну формулу алкенів.
А СnH2n-2
В  CnH2n+2    
Б  СnH2n
Г  CnH2n-6
2. Укажіть фізичну величину, що НЕ використовують для розв’язку розрахункових задач на виведення молекулярної формули речовини.
А густина
В відносна густина  
Б кількість речовини 
Г тиск
3. Укажіть формулу, за якою потрібно в задачі обчислити масу речовини.
А M = m / n
В m = Vm r
Б M  = nM
Г m = nM
4. Укажіть суму коефіцієнтів у рівнянні хлорування даного алкену.
А 5
В 2
Б 4
Г 3
5. Укажіть кількість атомів Карбону у формулі визначеного алкену.
А  2
В  5
Б  4
Г  6
Завдання 6 передбачає встановлення відповідності між правим і лівим стовпчиками. Максимальна оцінка правильної відповіді – 2 бали. 
6. Увідповідніть фізичні величини з їх значеннями відповідно до задачі.
Фізичні величини
Значення
1 M алкену
А 141
2 m продукту
Б 14,1
3 M продукту реакції
В 70
4 n алкену
Г 1

Д 0,1
Завдання 7 передбачає відкриту форму відповіді. Максимальна оцінка за правильно виконане завдання – 3 бали.
7. Складіть формули всіх структурних ізомерів знайденого алкіну та дайте назви цим сполукам.

 На  наступному уроці відбудеться контрольна робота. На узагальнення матеріалу з органічної хімії повторіть стор. 228- 238.

Завдання для дистанційного навчання 

під час карантину з 04-08.05 (урок 11 )

Тема: Синтетичні волокна: фізичні властивості , застосування.
Опрацюйте відеоурок
Підготуйте навчальний проект з теми за планом (обов'язково):
Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості.


Завдання для дистанційного навчання 

під час карантину з 27-01.05 (урок 9 -10 )

Тема: Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. реакції полімеризації і поліконденсації. Пластмаси.
Каучуки, гума.

Опрацюйте відеоурок.
Запишіть в зошиті основні поняття та опишіть властивості полімерів:
- полімер
- будова полімерів
- реакція полімеризації
- реакція поліконденсації
- властивості полімерів
- властивості каучука та гуми
- реакція добування синтетичного каучука






Завдання для дистанційного навчання 

під час карантину з 20-24.04 (урок 8 )

Тема: Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків.

Опрацюйте відеоурок.
Зверніть увагу на такі питання та дайте письмово відповіді:
1. Що таке білки?
2. Склад білків
3. Будова білків


4. Властивості білків:

- денатурація
- гідроліз
- рівняння гідролізу
- розклад
- кольорові реакції : біуретова реакція, ксантопротеїнова реакція ( вкажіть що характеризують ці реакції)

 Познайомтеся з відеодослідами:
біуретова та ксантопротеїнова реакції на білок

денатурація білків


 Підготуйте навчальні проекти за такими темами
- Синтез білків
- Збалансоване харчування - запорука здорового життя
- Виведення плям органічного походження
Звіт надішліть мені на пошту . Презентацію проекту виконайте за планом, який надавався раніше. 



Шановні учні! Домашнє завдання для всіх, а не вибірково!

Чекаю від вас виконане домашнє завдання!

Завдання для дистанційного навчання 

під час карантину з 13-17.04 (урок 6,7 )


Урок 7


Тема: Амінокислоти: склад, будова молекули, загальні і структурні формули, характеристичні групи, систематична номенклатура. Хімічні властивості аміноетанової кислоти.



Опрацюйте матеріал відеоуроку.


Складіть конспект уроку

Після опрацювання матеріалу про нітрогеновмісні сполуки  заповніть таблицю та надішліть мені на пошту

Хімічні властивості
Аліфатичні аміни
CH3 –NH2
Анілін 
C6H5NH2
Амінокислоти
NH2 - CH2 СOOH
рівняння хімічної реакції з водою



рівняння хімічної реакції з хлоридною кислотою



рівняння хімічної  реакції з бромною водою



рівняння хімічної реакції з натрій гідроксидом



рівняння хімічної реакції утворення дипептидів







Завдання для дистанційного навчання 

під час карантину з 13-17.04 (урок 6,7 )

Урок 6


Тема: Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метиламіну, аніліну. Одержання аніліну



Опрацюйте матеріал відеоуроку.





Зробіть конспект уроку.

На закріплення виконайте тестові завдання до 17.04




Завдання для дистанційного навчання 

під час карантину з 06.04.2020


Урок 5


Тема: Насичені та ароматичні аміни: склад, будова молекул, назви найпоширеніших за складом сполук. Будова аміногрупи.


Опрацюйте матеріал презентації. Зробіть конспект в робочому зошиті.



На узагальнення опрацюйте п. 26 та виконайте тестові завдання до10.04.



Завдання для дистанційного навчання 

під час карантину з 12.03.2020

Урок 4

Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми "Оксигеновмісні органічні сполуки"

Перед виконанням тестових завдань повторіть теоретичний матеріал з тем:

Спирти

Альдегіди 

Карбонові кислоти

Естери

Жири

Вуглеводи

Виконайте тестові завдання до 31.03.20.
 Правильно вказуйте прізвище та ім'я




Урок 3 

Тема: Експериментальне розв'язування задач

Практичну роботу виконати теоретично в робочому зошиті та звіт сфотографувати і  надіслати мені на пошту   mmyu151968@gmail.com 

Обов'язково вкажіть прізвище та клас

Текст практичної роботи стор. 152 підручника.

Урок 2

Тема: Поняття про натуральні та штучні волокна. 


Опрацювати матеріал презентації та зробити конспект в робочому зошиті.



Представити результати навчальних проектів з тем:

3. Натуральні волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування.

4. Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості.

5. Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування.

Результат проекту представити у вигляді презентації  (план проекту наданий раніше) та вислати на пошту до 23.03.20.


Урок 1

Опрацювати параграфи 23, 24. 25. Тема : Вуглеводи.

Розв'язати задачу 186.

На узагальнення виконати тестові завдання до середи 18.03.20.





1 коментар: